Streso valdymas IV dalis. Ateities emocinio atsparumo stiprinimas.

  • Liana Mogišaitė
  • Lygis: visiems
  • Laikas virš 1 val. 
Write your awesome label here.
Ketvirtoji kelionės dalis skirta ateities emocinio ir psichologinio atsparumo stirpinimui. 
Padėkime sau būti stipresniems: pasitelkdami emocinio lankstumo praktiką, iracionalių minčių metodą, bei daugelį kitų. 
  • Laikas virš 1 val. 
  •  22 video „piliulės"
  • Pamąstymai keistis 
  •  Paruoštukės pagal poreikį
  •  Nuo 3 min. per dieną
  • Pažymėjimas

Ateities emocinio atsparumo stiprinimas. IV dalis

  • 11  dalių 
  • 22 trumpi video
  • Tik 5-10 min. per dieną 
  • Greitai pritaikomos metodikos
  • Pažymėjimas

Rūpestis savimi

Stresas turi įdomią savybę. Iš pradžių sėlina patyliukais pasirodydamas silpnais galvos ar raumenų skausmais. Tačiau su laiku, nieko nedarant, tampa įžūlesnis, sukeldamas priverčiančias susimąstyti pasekmes. Kurias įveikti gali užtrukti gerokai ilgiau. Gal vis tik geriau pasirūpinti savimi tada kai yra gerai? 
Šiame video sudėtos idėjos pravers, tiek profilaktiškai savimi rūpinantis, tiek ieškant gilesnių atsakymų.  

Rūpestis komanda

Mokslininkai atrado sąvoką „pasyvaus streso virusas". Jei vienas komandos narių patiria stresą, jį nesąmoningai persiima kiti komandos nariai. O su tuo turime ne tik komandos nario sumažėjusį efektyvumą, tačiau ir sniego gniūžtės efektą visai komandai. 
Čia yra patarimų padėsiančių į stresą pažiūrėti iš naujo požiūrio taško, su galimybe išbandyti paprastus iki 1 min. streso valdymo pratimus. 

Ateities emocinio atsparumo stiprinimas. IV dalis

Ieškoma veikiančių pratimų: pagerinti regėjimą, nusiimti akinius

Norima išsigryninti energijos šaltinius

Norima pasiekti maksimalaus efekto: Emocinio lankstumo metodas

Stresas kėsinasi į miego kokybę: "Ryto/vakaro mintys"

Ieškoma atsakymų kaip keisti reakcijos į stresą strategiją

Mėgstama išbandyti įdomius pratimus: „Kuko kablys"

Mokymų turinys

Video „piliulių" nauda

Lengvai pritaikomos idėjos

Šalutinis poveikis nenustatytas : )

Informacija mažomis „porcijomis"

Gali padėti lengviau „prisijaukinti" stresą

Teigiamas požiūri į stresą

Energija mūsų protui

Kada paskutinį kartą skyrei laiko sau?

Tik 5-10 min per dieną ir su pratimo „Emocinis lankstumas" pagalba gyvenimas įgyja naujas spalvas!
Write your awesome label here.

Liana Mogišaitė

Efektyvumo ir komandinės elgsenos trenerė
Nuo 2004 metų užsiimu mėgstamiausia veikla pasaulyje, vedu mokymus.
Mano aistra 2 sritys. Viskas kas susiję su efektyvumu, kaip pavyzdžiui laiko planavimas, streso valdymas, problemų sprendimas bei darbas komandoje.
Juokauju, kad ankščiau stresą skanaudavome desertui, šiandien galima sakyti jis tapo pagrindiniu patiekalu. 
Ir vienas didžiausių gyvenimo iššūkių tampa gebėjimas pastebėti pirminius streso simptomus. Kad galėtume pasirūpinti savimi dar tada, kai jaučiamės gerai.